Godmorgon.....




Sitter med min kopp te (Hubba Bubba smak) underbart gott, men det börjar ta slut så jag tror att det är dax för en påfyllning i te förrådet inför semestern.

Ja som ni förstår så är det just den stundande semestern som hägrar i min skalle
tänk att man jobbar och jobbar och så kommer äntligen den så STORT efterlängtande semestern
kan det vara bättre???
hoppas den räcker läääääääänge
jag tänker suga ur varenda droppe av denna semester tid :)

Idag fick jag faktiskt äntligen på Dixon dessa perfekta skydd på tassen, så vi kunde ta en lite längre promenad.
De var så otroligt bra och satt så fint på foten, jag tror han själv märkte det också
man behöver inte vara lika orolig att han stöter i en massa efter vägen.


Tusen tack Evvan för att vi får låna dem

Ja vad blir det idag då
Jobb såklart, men jag börjar sent för jag stänger idag.
Edvin sover ännu, han njuter i fulla drag av sitt sommarlov.

Markus håller på att bygga ut förrådet så där ska det bli en stotstädning
Gud så skönt att få kasta/rensa bort en massa och få ordning och reda där.

Njut av dagen!!!


Mitt fågelbad som jag gjorde i betong förra året
Blir nog något nytt betong projekt i år
är lite sugen på att göra en stor rund platta med text på!!!





Kommentarer
Postat av: Cattis

Godkväll! Vilken härlig dag det varit! Först var vi ner på stan en sväng och kikade i och med att det är gatufest, sedan åkte jag, Wilton och min syster Tara till björkön och badade, Wilton tyckte det var alla tiders! Hoppas på mer finväder nu så vi kan åka till björkön mer här i dagarna! De där fågelbadet du gjort är såå himla fint! och vilken kanonidé att göra en platta med texter!

Kram!

2011-07-08 kl. 21:37:41
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

vilka ljuvliga dagar :)

samma här så ljuvliga att man inte ens hinner sitta vid datan <:)))

Vilket fint fågelbad :)



Ha det finast kram

2011-07-12 kl. 18:16:13
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design