Morning.....


Min första semesterdag!!!!
Morgonen är den bästa stunden på dagen när man är ledig tycker jag
man kan dona på och dricka te i lugn och ro när man inte behöver iväg på jobbet.



och så kul att gå runt och kolla tomatplantorna,jordgubbarna, grönsakerna
plocka ett litet ogräs smaka ett litet smultron
ja det gillar jag.

Idag ska jag tvätta och plocka här hemma tänkte jag
men några dopp i poolen blir det också såklart.

Fick hem detta goda socker för ett tag sedan.

Det innehåller socker, vanilj socker och fruktbitar
Tänkte prova att baka med det
Sen är den så fin själva burken också förståss
köpt från Syster lycklig.se

Nu tror jag att jag ska kolla om jag har lite finbetong hemma
tänkte bjuta några spel (tre i rad).

Önskar er alla en finfin sommardag!!





Kommentarer
Postat av: Åsa

Kul med att få lite sålt. Har inte fyllt på sen vi lämnade in grejer. Nästan så man får lite panik när man vet att man kan sälja mera. Det är så mycket man ska hinna överallt. Just i helgen har vi prioriterat att var på stranden...blir lite av det.



Har du inga pioner?? det måste du skaffa dej. De gamla rosa jag har sprider en härlig doft när man går förbir.



Kram Åsa

2011-07-11 kl. 11:24:32
URL: http://ateljeannorlunda.blogspot.com
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Kan tro att du njuter nu av din semester!!! välförtjänt! Å så fin din taklöksplantering är, gillar den i massor! KRAM

2011-07-12 kl. 09:05:26
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design