onsdag 6 juli....


Underbart fint sommar väder, idag skulle man ha legat vid havet hela dagen
men  min semester har inte riktigt börjar ännu
så man får hålla tillgodo med den lilla poolen på fritids som vi fyller varjedag för lite vatten lek.

Åkte till mamma och pappas stuga innan jobbet och klippte gräset där det blev riktigt fint.

Efter jobbet har Dixon och jag varit ute hela tiden
hans klo läker väldigt sakta så han har en strumpa på tassen hela tiden fortfarande och får bara gå kortare promenader , men njuter av att vara ute.

Här ligger han med sin älskade tennisboll

Överraskning i postlådan idag igen......
Det ni!
Idag var det min snälla jobbarkompis som skickat ett tack till mig för en sak som jag hjälpte henne med ;)
Det var verkligen toppen snällt och kul
 
 Det var den sötaste bakelse jag sett!
tusen tack!

Nu har jag gjort inpackning i håret, det behövs minst 1 gång i veckan på sommaren
använder dessa helt otroligt bra produkter som jag skrivit om tidigare.





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design