Proteinpulver....


Jag har nyligen fått hem detta proteinpulver

Charlotte Perrellis fit&smart proteinpulver
Perfekt tillskott när man är vegetarian och behöver få i sig proteiner
Underbart gott, smakar som en smoothie (jag har jordgubbssmak)


Kvinnor som har en aktiv vardag, vegetarianer och de som tränar hårt är i riskzonen för att få i sig för lite fullvärdigt protein om kosten ej är välbalanserad. En proteinrik kost ger starka och definierade muskler, friskt hår, starka naglar och mer energi. Dessutom gör protein det lättare att hålla formen eftersom det ger mer mättnad jämfört med samma mängd energi från kolhydrater. Protein påverkar inte heller blodsockernivåerna och passar utmärkt i en GI-kost. Pulvret blandas lätt i vatten eller mjölk till en god och nyttig drink som ger över 20 g fullvärdigt protein. Proteinet i Fit & Smart Protein kommer från mjölk och ger en naturlig källa till fullvärdigt protein

Har bara hunnit testat i 2 dagar som mellanmål och det håller mig mätt länge
ska testa någon vecka så återkommer jag med hur det funkar.

Beställde även hem detta

Maxosol har jag ätit förut och VET att det är bra
brun men inte bränd,brukar äta det på våren och sommaren

Hårkontroll är nytt för mig att testa, men har hört mycket gott om det

Allt är beställt från bodystore.com
till mycket bra priser.





Kommentarer
Postat av: Cattis

Sv: Ne det kan vara riktigt ansträngande att byta sängkläder ibland, det kräver lite energi ;) Det var på tiden att jag bytte idag! Jag verkligen älskar de påslakarn som vi har i sängen, det är så tunt och mjukt så jag bokade tvättid idag för att tvätta sängkläderna för att sedan ha dom i sängen igen! ;) Tack för de värmande orden förresten, jag blir otroligt rörd av att höra att du tycker det!

Kram!

2011-07-01 kl. 19:59:07
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Elina

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-12 kl. 23:21:14
URL: http://djurförsäkring.net



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design