Shoppat...


Länge sedan jag visade lite shopping, men jag har ju inte handlat nåt heller förståss
men idag hittade jag lite "blingbling" på rea.


Dessutom köpte jag ett snyggt anteckningsblock att ha bredvid datorn.

och....
två nya tesorter och denna silikonjordgubbe att ha te innuti som också var på rea.

På Åhlens hittade jag perfekt tyg i blått som jag ska sy kuddar av till uteplatsen men det visar jag när
kuddarna är klara.

Edvin har haft sitt killparty nu så här har städats och plockats undan
och herregud vad de låter och tar plats dessa killar i 11/12 årsåldern :)
men söta är de!
De badade i pooolen, åkte fyrhjuling och grillade hamburgare och hade skoj.





Kommentarer
Postat av: Cattis

Godmorgon! Kul med lite nya tesorter kan jag tro! Hoppas du får njuta till fullo av din semester, synd bara att vädret tycks bli sämre än det varit nu på senaste.. Men det är ju svensk sommar så man kan ju inte förvänta sig så mycket! :P Ha en bra dag! Kram!

2011-07-13 kl. 07:17:46
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design