Sjöboden sommaren 2011


Denna helg är jag i Sjöboden i Stocka hela helgen
Alla är SÅÅÅÅÅ välkomna dit
det är öppet mellan 12:00 - 20:00

Sjöboden är en fin bod vid havet där en massa lokala hantverkare ställer ut sina alster till försäljning under sommaren.
Vi turas om med att stå och sälja, så denna helg är det min tur.
Igår var det riktigt kul, det var massor med folk och försäljningen gick bra :)
Jag och syrran har ju våra små virkade figurer där.


Såhär ser det ut i vår hörna!

Dessutom finns det en hel massa fina saker där, så det är verkligen värt ett besök
Restaurang finns det också med mat, fika och glass!!!



VÄLKOMNA!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, önskar jag bodde lite närmre. Då skulle jag definitivt kommit. Så många fina saker ni gjort!!

Var ligger den förresten??



Har landat hemma nu efter smålandsvistelsen.

V. 29 åker vi allihop till stockholm för en vecka där i skärgården. Det ser jag fram emot!



Hoppas du har det riktigt bra i sommarvärmen och att ni fär sålt en hel massa!!



Kramar

2011-07-10 kl. 13:17:21
Postat av: cecce

Det var jag som skrev ovan:-)

2011-07-10 kl. 13:17:56
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Cattis

Det ser verkligen såå mysigt ut! :)

2011-07-10 kl. 19:15:10
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej!

Kul att det var mycket folk. Var själv på väg i fredags för att fylla på men det var för varmt. Ska försöka åka dit i veckan. Kram Åsa

2011-07-10 kl. 19:49:41
URL: http://ateljeannorlunda.blogspot.com
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så mycket fint, härlig miljö att stå å sälja i! Hoppas det går bra å att många av dina fina alster blir sålda! Å visst blev det ett glas vitt, men ska köpa champagne å lägga på kylning tills allt är klart ;-D Å du, nu har du å E ett nytt hyss att skratta åt! KRAM

2011-07-11 kl. 09:11:22
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Cattis

Godmorgon! Ja jag känner mig så trött och less så jag vill bara spy... Men jag hoppas det blir bättre snart.. Ja jag skulle också behöva röja här hemma riktigt ORDENTLIGT men det är svårt att göra det ensam då jag har W, känns som det aldrig blir riktigt städat eftersom när John kommer hem så är det ju kväll och då har man ju ingen lust att sätta igång. Städade lite förra veckan med blir jobbigt att ha Wilton på ena armen och styra dammsugaren med den andra.. Jag hoppas John är hemma nån dag snart så vi kan få nått gjort här, känns inge roligt att vara hemma när det ser ut som det gör. Hoppas du får en fin första semesterdag! :)

Kram!

2011-07-11 kl. 09:46:23
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design