Symaskinen fram.....


Idag gick Dixon med för första gången på en lite längre promenad, det gick riktigt bra när han hade damasken på tassen.
Där efter vägen träffade vi på Takida(katten) som varit borta igen och som tur var trippade han med oss hem igen, men tog en väldans lång tid att gå hem några kilometer med en liten katt trippandes efter.
Skönt att han är hemma igen få se hur länge han håller sig hemma, 
tostollen.

På eftermiddagen plockade jag fram symaskinen och sydde nya kuddar och ett överdrag till dynan på bänken.
Det blev så fräscht!




Tyget är från Åhlens och är på rea just nu.

Edvin,Anna och Loke var hit en sväng igår också
De badade i poolen såklart och hade riktigt kul
fikade glass och ballerina kex(sommar smaskens)

Idag ska mamma och jag åka till min moster Karin och hälsa på en sväng på eftermiddagen.
Jag ska virka klart några prinsesstårtor och prismärka lite sköldpaddor som ska till sjöboden.
Ska även kolla priser på flyg till London för det bär nog av dit i slutet på juli skulle jag tro
till bästaste Evvan med familj.





Kommentarer
Postat av: Cattis

Oj! Det var verkligen skillnad! Jättefint!

2011-07-14 kl. 18:40:10
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Hallå vännen så mycket fint du gör <:) Tänkte kolla med dig om du vet av nå n som har gamla polarn ch pyret blingo eller me & i filtar till salu är på jakt efter såna till bambi :)))



Ha det finast kraaaaaaaaaaaaaaaam

2011-07-18 kl. 19:10:36
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design