Kristihimmelsfärd......2 juni


Godmorgon!!
Här möttes man av ett litet bus på morgonen, som två busiga pojkar hade fixat igår kväll.

Det var Loke & Edvin som busat!

Idag skiner solen men det blåser som vanligt
Så skönt att få en extra ledig dag såhär mitt i veckan
men jobbar i morgon igen.
Idag ska gräsklipparen fram och vi ska hjälpa Anna att sätta upp lite hyllor och gardinstänger.
Det blir edvins älsklingsmat Tacosoppa till lunch.
Tvättmaskinen ska också få jobba lite.

Just nu njuter jag av en kopp cappuchino i min nya mugg :)


Önskar er alla där ute en finfin dag!!





Kommentarer
Postat av: Cattis

Godmorgon! hihih gick du på buset då? Ja nu är det verkligen på tiden att det blir finväder igen då det varit så dåligt på tok för länge nu!

Här hemma sover grabbarna just nu och jag hålller på att baka sockerkaka! Håller också på att maila lite bilder till dig! Ha en härlig dag idag!

Kram!

2011-06-02 kl. 10:03:37
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Carina

Hehe, bur är alltid skoj att göra :)

Illsöt mugg du har, smakar ju ännu bättre i en vacker mugg!



Har fått jobb som receptionist i Gbg, vi kommer att bli kollegor Stefan och jag, spännande!

Räknar med att hinna jobba två veckor innan midsommar sen är det stängt i 4 veckor. Har massor att lära mig på gamla dar :)



Kram Carina

2011-06-02 kl. 18:55:26
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Åsa

Åh, tacosoppa! Det lät spännande! Recept?

Ha en bra helg!

Kram

2011-06-02 kl. 21:28:15
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: cecce

De är så fina de green-gate muggarna. Jag har faktiskt sex stycken i olika färg och mönster. Används flitigt!!



Visst är det lite sorgligt att skiljas från vissa elever. Det är alltid lite vemodigt när skolavslutningen närmar sig. Mina elever slutar den 10:e. Sen jobbar jag några dagar till innan sommarlovet tar vid på allavar. Ska bli såå skönt!!



Hoppas du haft en fin ledig dag!



Kramar

2011-06-02 kl. 23:02:49
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design