Tråkiga dagar.....


Usch såna tråkiga dagar jag haft
Varit inne hela tiden och passat Dixon så han inte slickar på sitt sår
har sovit dåligt eftersom man måste ha koll även på natten.
Men igårkväll fick vi faktiskt på ett skydd över tassen så inatt har jag sovit mycket bättre.

Just nu ser pulpan torr och fin ut.

BL.a detta har jag pysslat med
städat skafferi lådorna.
hahaha spännande va!!!


Sen blir man ju inte på världens bästa humör heller när man bara är inne....
och Dixon blir uttråkad som egentligen är en väldigt aktiv hund , men just nu måste han ta det lugnt.

Idag börjar jag jobba igen efter två veckors ledighet i regn och rusk.
Och
Idag är det kanonväder (konsigt va)
Ha en fin dag!!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Typiskt att solen lyser när du börjar jobba! Jg nyser och snorar så solen är ingen lycka för mej idag, men det kommer den att bli! Så härligt det såg ut med fjällvandring! Det vill jag göra å!Du läser en bra bok nu! HAr läst alla av honom !Underbara- själv läser jag Måns KAllentoft-Midvinterblod nu- Såååååå spännande! kram kram

2011-06-27 kl. 11:03:19
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Sötingen <3 å oj så fint du organiserat, kom förbi här med vet ja ;-) KRAM KRAM

2011-06-27 kl. 11:21:13
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vi frossar i glass, en stor B&J har vi kalasat upp, för nu är även Luran febrig :-/ Kram <3

2011-06-27 kl. 18:10:46
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design