lördag....19 mars


Edvin kom tidigt i morse hans mamma jobbar idag
Vi låg och småpratade och myste en stund, sedan blev det frukost och spelande med Edvins blades
Linn och Robert dök upp med en underbart god kaka som hon bakat
ljuvligt god med kokkos och lite kaffesmak på frostingen
Gick sedan ut och körde lite scoter.

Sen bar det av in till Hudik för att kolla på filmen
"Hur många lingon finns det i världen?"

Man blir så tagen av både handlingen och de fantastiskt duktiga människorna som är med på filmen
det blev både skratt och gråt
Sen blir juh filmen lite speciell eftersom den är inspelad i Hudik(min hemstad) förståss.

Nu har Edvin åkt hem och Markus och jag har käkat
jag ska ta och läsa klart boken jag håller på med och sedan blir det nog några avsnitt med Lost.
Och....
lite gottigott :)

I morgon bär det av till Sundsvall och grattar John som snart fyller år!





Kommentarer
Postat av: vintageRetroPrinsessa

Låter som om du hade en kanon dag :)

Men rliga inslag :)

Mysigt med Bio :)



ha en kanon söndag :)

2011-03-20 kl. 12:49:41
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Carina

Den filmen vill jag också se, ska försöka få biljetter till helgen tänkte jag!

Jag blir precis som du väldigt känslosam av såna filmer, både skrattar ich gråter, ja hela registret faktiskt.

Kram Carina

2011-03-21 kl. 09:58:20
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ska definitivt se den filmen! Å ljuvlig mössa och dregglis du sytt, njuter av vackra kuddar och krokusar, alltid lika inspirerande att smyga in och besöka dig <3

2011-03-21 kl. 18:41:59
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design