Helgen....


Vilken härlig helg!!

Fina paket fick man på morsdag av sina älskade barn!!!

Green Gate muggar och ett underbart gott te!
Sött örngott med texten"Världens bästa farmor"
Min familj är det bästa som finns....
Tack,Tack

John med familj kom ner på lördagen och sov över här tills på söndagen
Så på lördagen samlades vi och åt kräftor och grillade kött med en massa gott tillbehör
Det var så trevligt.

Till fika hade jag bakat långpanne bullar
Vetedeg som man plattar ut i långpannan och fyller med philadelphiaost,florsocker och smör

Receptet hittar ni inne hos min bakinspiratör cecce.

De är fantastiskt goda att dricka ur dessa muggar från green Gate och så otroligt fina
och nu har jag tre stycken av dem :))
Ska bli snyggt att ställa på min hylla i köket bara den kommer upp





Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv; Hejsan! Ja tack desamma för en härlig helg! och tack så mycket för hjälpen med byxorna! Vi har verkligen så mysigt när vi kommer ner och är tillsammans! Du är världs bäst Ellinor, både som mamma, farmor och svärmor!

2011-05-30 kl. 21:08:14
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så fina presenter du fick - å du är sååå värd dem, för du verkar vara så genomgo <3 I dag har jag ett inlägg med den nyckelpiga du köpte till mig för något eller några år sedan, minns du vart du köpte den? Har fått både mail och frågor i bloggen om vart man kan hitta den nämligen.... KRAM <3

2011-05-31 kl. 08:26:28
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: vvintageRetroPrinsessa



Kanonfina presenter det e du värd :)

Kul att få nåt man verklogen gillar :)



Hoppas att di haft en kanon dag :)



Kram

2011-05-31 kl. 20:12:24
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design