sommaren är här...



Sommar sol och ny vaxduk

Man vill stanna ute lääääänge på kvällen

Mjukglass premiär idag på grillen i Jättendal
Anna, Edvin och jag
mumsigt!

Testa mina nya skor Reebok "easy tone" ikväll
superduper sköna sitter perfekt på foten
helt klart kände jag att man gick på ett annat sätt, det kändes i rumpan.


Helgen har rusat iväg i full fart
fick överraskanings besök tidigt på söndags morgonen av John, Cattis och Wilton
Åhhh gud så glad jag blev!
Anna och Edvin hade sovit hos oss och sen dök linn och robert också upp, det är så kul när vi är tillsammans hela gänget....

kolla in godingen







Kommentarer
Postat av: Anonym

Provade Reeboks nya skor i helgen och var jättenära att köpa dem. Blev osäker på om de verkligen var värda sitt pris. Men det verkar ju så:-) Vi får se om det blir något köp till slut:-)



Vilka härliga utebilder. Vaxduken var somrigt fin!!



Kramar

2011-05-09 kl. 23:25:04
Postat av: Martina

Vad mysigt det ser ut. Visst är det härligt med sol och värme. :) Helgerna går alltid fort men som tur är går veckorna också fort.



Ha en fin tisdag. Kram

2011-05-10 kl. 09:50:19
URL: http://martinasinspiration.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design