Nya skor att promenera i.....Easytone


Idag hämtade jag ut mina nya skor som jag beställt hos Le Redoute
hade rabattkod så det blev 40 % billigare och gratis frakt
ett riktigt kap med andra ord.

Detta lovar dessa nya skor!

Easytone från Reebok har rundade sulor som gör
 att du måste spänna och aktivera musklerna i vader, lår och rumpa lite extra.
Använd skon som vanligt när du tränar, promenerar eller till vardags på jobbet.

Musklerna i benen och nedre ryggen får jobba aktivt hela tiden. Fler muskelgrupper måste arbeta och därmed blir träningen mer effektiv och förbränningen ökar. Självklart är sulan dämpad för skön komfort och minskad belastning på leder och senor.

  • Rundad yttersula skapar naturlig obalans
  • Fler muskler aktiveras och förbränningen ökar
  • Upp till 11% effektivare träning på baksida lår och vader
  • Upp till 28% effektivare träning för rumpan
  • Extra bra stötdämpning
  • Förstärkt hälparti
  • Anatomisk, utbytbar innersula



Har gått med dem hela dagen idag på jobbet och kan lova er de är verkligen sköna.
Men om det verkligen är som de skriver här ovan är jag tveksam till
men det spelar ingen roll
jag var i behov av ett par nya skor och dessa är så sköna
och dessutom är de rätt snygga också

men jag lovar att återkomma sedan jag testat dem någon vecka.





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design