Åh så fint....




Idag överraskade mamma och pappa mig med en otroligt fin blomuppsättning
(eftersom jag fyller år i morgon)
men de tyckte att jag kunde få den redan idag då de hämtat den hos trädgårdsmästaren.

Så otroligt fint!!!
Rostiga fina fjärilar, svampar,vita kvistar och guldiga bollar.
Det är en  amaryllis som heter "Jewel"


Tusen tack !!
Nu ska jag vårda den ömt tills den blommat ut.


Såhär blir den när den slår ut.

bild från google.

Jag tycker att Amaryllisen är en av de vackraste blommor som finns





Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhhh så vacker och annorlunda plantering, gillas!!! Å du, ett jätte GRATTIS i förskott <3 KRAM

2011-11-26 kl. 21:52:23
URL: http://lurans.blogg.ses
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tack goa du för din kommentar, efter att sovit på saken känns det faktiskt rätt bra i dag å fiaskot är glömt... men oj så jag längtar hem sitället ler KRAM

2011-11-29 kl. 07:26:10
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design