Apoliva


Igår var jag in på Apoteket inne på fyren i Hudik och hälsade på Linn.
ojojo vad mycket det fanna där, ja allt
Är ni i Hudik så måste ni kika in där.
Jag kunde ha handlat massor
 men dessa praktiska  scrubbrondeller tipsade linn mig om

Det är vanliga bomulls rondeller,len på den ena sidan och har med små fina korn på den andra sidan som på ett skonsamt sätt rengör ansiket och
tar bort all död hud.
Jag blöter mitt rengjorda ansikte med lite vatten och klickar på lite rengöringslotion på romdellen och gnor på lite försiktigt, huden blir riktigt fräsch.
ska användas ca 2 ggr/veckan.
Priset är 24:50 för 30 stycken.
TOPPEN!

Även detta ansiktsvatten köpte jag från Apoliva

pris: 42 kronor

Det finns så himla mycket bra produkter nu till rimliga priser har jag märkt.





Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Har aldrig testat apoliva, får nog göra det...

Å ang hyachinter så är vita min favorit med, men i år vill jag nog även ha blåa då jag ska testa att ha en blå jul... KRAM

2011-11-02 kl. 08:50:31
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: cecce

Visst har de mycket bra produkter på Apoteket. Handlar rätt ofta deras produkter!! Tack för dina tips!



Nu börjar din resa närma sig!! Åh...jag hoppas verkligen att du får mycket sol, bad och avkoppling! Det är du så värd!



Kramar

2011-11-02 kl. 09:42:51
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design