Fin i håret :)


Igår hade jag en skön stund hos min frissa Cissi i Strömsbruk
hon är så jäkla duktig och trevlig och rolig och söt och ärlig = toppen alltså
Jag gjorde en hårförlängning och blev toknöjd.
Har haft hårförlängning i omgångar förut också men nu var det ett tag sedan
och har alltid haft det när jag haft mörkt hår
så denna gång blev det lite annorlunda med mitt mellanblonda hår


Här lockar hon håret på mig.


Dessutom passade jag på att färga och noppa ögonbrynen
Och det bästa av allt
Plånboken blev inte helt tom :)

Idag ska jag till Anna och hjälpa henne skruva ihop en TV-bänk
sen åker Markus och jag in till Hudik för att hälsa på Linn på hennes praktikplats Apoteket i fyren
dessutom ska vi handla lite småsaker inför Turkiet resan (pirrigt)
och jag hoppas jag hittar Chai Latte till Tassimo





Kommentarer
Postat av: Tina

Hej! Vad roligt att du tittade in till mig! Vilken fin blogg du har! Vad fin du är i håret! Jättesnyggt verkligen! Hoppas du får en fin dag. KRAM!

2011-11-01 kl. 09:46:01
URL: http://frurosmer.wordpress.com
Postat av: Cattis

Gud så jäkla fint! Du kommer att glänsa på stränderna i Turkiet! :D

2011-11-01 kl. 14:28:34
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Di

Kul att se en Hälsingetjej i julbloggen :) Bor också i Nordanstig på sommaren :) fast jag bor i Borlänge på vintern tyvärr :) ha så härligt i Turkiet!

Hälsar Di

2011-11-01 kl. 20:13:04
URL: http://dithequeen.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design