Muffinsjärn/ Muffin Maker


Fick ett muffinsjärn i fördelsedagspresent.
Nu har jag testat det och blev glatt överraskad.
Smidigt som bara den
Gjorde en vanlig mufinssmet med pepparkakskrydda i och vaniljyoughurt
Tog cirka 5 minuter att värma upp järnet till rätt temperatur.
Jag hade inga formar i järnet utan klickade smeten direkt i järnet, vill man kan man ha muffinsformar i.
Ner med locket och på ca: 7 minuter hade man nybakade muffins.
Fina toppiga och höga
Inte ett endaste kladd heller blev det.
Sen var det bara att låta de svalna en stund och spritsa på frosting och garnera.
Dessa gjorde jag och bjöd mina jobbarkompisar på.


Riktigt saftiga och goda

Perfekt om man får oväntat besök! Smidigt och snabbt

Tusen tack Annica och Merethe!





Kommentarer
Postat av: carola

Dom fungerar alltså:) trodde jag faktiskt inte.

Såg hur gott ut som helst, natt hungrig:)

kramkram

2011-11-30 kl. 21:57:05
Postat av: carola

Dom fungerar alltså:) trodde jag faktiskt inte.

Såg hur gott ut som helst, natt hungrig:)

kramkram

2011-11-30 kl. 21:57:05
Postat av: Cissi

GRATTIS i efterskott :)

2011-12-06 kl. 10:44:21
URL: http://cissileanderssonb.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design