torsdag 24 november...


Tidigt tidigt på jobbet
En bra dag där, trevliga,söta, gulliga,roliga,busiga,pratiga sexåringar!!!
Vi målade en massa siffror som vi gjort i trolldeg.

Edvin åkte med bussen till mig efter skolan hade en kompis med sig.Kul.
Här hemma har det bakats
Drömmar, Brysselkex(hade ingen karamellfärg hemma så jag tog lite pepperkakskrydda)
och saffrans biscotti (Leilas goda recept)


Jag har gjort en mosskrans till ytterdörren, men är inte helt nöjd
så därför visar jag den inte....

Men, adventsstaken jag gjorde iordning blev bra


De stora kottarna framför ljusstaken plockade vi i Turkiet.
Kul minne.

Här börjar det bli allt mer advent för varje dag nu, känns så mysigt.
och
I MORGON ÄR DET FREDAG!!!





Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så adventsfint och mysigt dy fått det <3 KRAM

2011-11-25 kl. 08:25:54
URL: http://lurans.blogg.ses



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design