Blandat smått & gott


Nu känns det i luften att hösten är här!
kylan har börjat smyga sig på tycker jag.
Idag har vi haft en trevlig dag jag,Markus,Anna och Edvin.



Just nu snurrar tvättmaskinen för fullt och vi ska snart kolla på en Irene Huss film.
Inga godsaker idag heller, men en liten bit brieost oc lite äppelbitar ska det bli!!!
Men jag är jäkligt sugen på en STOR chokladkaka :))

Ny kökshandduk har inhandlats på ICA


Filten ökar för varje dag

Ha en toppen trevlig lördagskväll!!





Kommentarer
Postat av: Nuppan

Hoppas ni haft en härlig dag! Kan tro att anna shoppade mest :) Filten kommer bli heeelt underbar ser det redan nu! Kramar

2011-10-08 kl. 19:22:21
Postat av: Eva

Nu var det länge sedan jag kikade in till dej, så det var dags :) Hoppas vi ses i swappen i år med. Jag fick ju så mycket bra och fint av dej förra året!



Kram från Eva

2011-10-09 kl. 20:14:59
URL: http://cloudberrie.blogspot.com.com
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Guuud så skönt att fler inte har brådska med lsiterna ;-D Å filten blir ljuvlig vännen!!! KRAM

2011-10-10 kl. 08:33:02
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design