Broccoli...


Gud vad jag är trött på Broccoli ;)

Har ätit det varje dag i snart 1 vecka!!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha...jag älskar broccoli men det finns klart gränser:-) Efter en veckas broccolituggande förstår jag att du är lite trött på den.



Vad glad jag blir att du ska resa iväg! Precis vad du behöver. Miljöombyte, sol och värme! Kan det bli bättre?? Lyllo dig!:-)



Nu har du något att se fram emot när mörkret tätnar kring husknuten. Håll ut! Snart är du där!



Kramar

2011-10-06 kl. 22:51:22
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jag åt en gång en diet som innehöll broccoli, så jag har väldigt svårt för broccoli än i dag.... fast stuvad är god :-D Och ungsrostad :-D Låter toppen, när jag vet mer om när och hur så hojtar jag till så får vi styra upp en kaffe eller nått på Birsta :-D KRAM

2011-10-07 kl. 12:20:48
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nuppan

Kul med ny design, skitsnygg! Alltid roligt med lite förändringar :) Kramar

2011-10-08 kl. 11:01:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design