Något att fundera på....


Jag är rätt duktig på att rensa ut saker
men känner att jag skulle vilja bli duktiigare , just för att föra in lite nya energier

Kolla in detta!

Låt inte saker bli ståendes på köksbänken som du inte använder ofta
Sluta jämföra dig med andra, du kanske inte behöver en sak bara för att "alla andra" har den
Behåll inte "utifall att saker" eller "kan vara bra att ha" saker
Sluta förknippa saker med personer du fått eller ärvt något från,en sak är en sak och inte något med en själ.
Rensa bland kokböcker
Njut av den tid, energi och yta du frigör genom att omge dig med färre saker

Mycket tänkvärt va!!!





Kommentarer
Postat av: Nuppan

Exakt så är det! Vi måste alla bli bättre på att rensa bort "skit", det stämmer bra med att man behåller en sak bara för att man fått den av någon speciell, Mycket bra text! Kramar!

2011-10-13 kl. 21:32:21
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Dessa ord tar jag verkligen till mig, här har du en med massa bra att ha saker, men å andra sidan har de ju visat sig vara bra att ha många gånger då jag ändrar om byter stil och gör presenter av dem senare... Llämnar en stor kram å hoppas di ndag går bra, njut sedan av helgen <3

2011-10-14 kl. 08:34:02
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design