Bakerix


Här eldas det i kaminen just nu, så himla mysigt och skönt

Har tagit en lång kvälls promenad med Dixon, jag vill ju inte gå på morgonen nu när det är älgjakt är rädd att jag ska möta på någon älghund.


I morgon börjar jag sent så jag behöver inte vara på jobbet vid 6 som de andra dagarna!
Det känns så skönt att kunna vara uppe lite längre på kvällen.

Äter ju nästan inga kolhydrater alls nu så detta är vad jag på min höjd kan njuta utav just nu.

Men det är faktiskt riktigt gott

På marknaden har det kommit ut en ny sorts mjöl: kokosmjöl.
och även en annan sorts mjölBakerix som ären form av mandelmjöl.
Jag har beställt det här,
Väntar nu bara på att det ska komma på posten så jag får provbaka.

Bakerix är ett fantastiskt LCHF mjöl som kan användas både till söta fikabullar och till matbrödsbullar, pizzadeg, kanelbullar mm!
En fralla inehåller endast 2 kolhydrater!
DET NI

Nu ska jag kolla runt lite hos er bloggisar!





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design