Morning....


Idag var vi riktigt morgonpigga Dixon och jag!!!
Men han har tagit sig en tupplur i soffan en stund och nu är han sugen på lite bollek ute!


Jag har gjort lite mössor som jag har beställningar på.
Druckit lite te och lyssnat på Melissa Horn!!!

Igår putsade jag fönstren och gjorde lite höst i vardagsrummet
Det blev såklart Lila
Snyggt och fräscht, fönstren var otroligt skitiga ska ni veta.




Min snygga lykta som jag fått av syrran från Gekås!
Passar in perfekt.

Har inget inplanerat resten av dagen idag, men har funderingar på att återuppta
läsandet av kursen "Fotografi - Visuell kommunikation" som jag började på med för ett tag sedan.
Har på mig till 20 januari att göra klart den.
Skulle ju vara bra när man ändå på börjat kursen.

Plocka in alla tomater som finns kvar ute ska jag också gör ,så får de mogna innomhus
Vi hade frost här inatt
Brrrr, men friskt och härligt!

Njut av dagen!!!





Kommentarer
Postat av: Nuppan

vad snyggt det blev med höst-städningen! det är riktigt snyggt med lila :) Kramar

2011-09-18 kl. 10:22:51
Postat av: Cissi

Lars Winnerbäck och Melissa Horn skiftar jag emellan när jag är ute och går, riktigt rogivande :)



Kram

2011-09-30 kl. 10:34:33
URL: http://cissileandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design