Snart slut på helgen... :(


Ojoj vad helgen går rasande fort
Idag plockade jag in alla tomater,ska lägga dem i kartonger så de får mogna inne.

De är så otroligt goda, helst de små dom har jag i karamellskålen!!!

Jag har även plockat in alla dynor och kuddar från utemöblerna
kastat en massa sommarblommor från alla krukorna ute.
Hjälpt Linn att sy på ny päls på huvan på hennes nya jacka.
Kolla in hos henne får ni se vilken skillnad det blev....

Visar lite nytt som jag handlat
Har letat en ny väska ganska länge och nu hittade jag en inne på HM som jag gillade


Nytt höstfint nagerlack


Avslutar med lite kattmys
det är Kitty och Katja som myser på sina favorit platser





Kommentarer
Postat av: gunsan

Ohhhh vad många härligt goda tomater, ler när jag tänker på vår skörd, detta året blev skörden inte alls stor, men förbaskat gott;)

Mycket snygg väska;))

kramizzzz

2011-09-18 kl. 21:48:51
URL: http://nybogunsan.blogspot.com
Postat av: Nuppan

tack för hjälpen mami! ja helgerna går väldigt fort... skit snygg väska den kommer bli flitigt använd kan jag tro ;) nagelacket kommer jag nog att låna några dag av :D Kramar

2011-09-19 kl. 12:00:34
URL: http://plopsan.blogg.se/
Postat av: Cissi

Helgerna går alltid lika fort...

Men nu är det dax igen!

Passa på att njuta, det ska jag göra :)

2011-09-23 kl. 12:59:01
URL: http://cissileandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design