Godmorgon.....

Sitter med den obligatoriska te koppen
Så skönt att springturen är avklarad och klockan är bara 8!
Hahaha.....märker ni att jag kallar det "springturen" nu.
Jo idag sprang jag 4 min och gick 2 minuter i 4 intervaller, sedan avsluar och börjar jag alltid med ca 8 min rask promenad.
Alltså pass2 vecka 4 är avklarat

Igår blev man ju så glad när solen kikade fram en liten stund
jag satte mig genast ute på altanen, men det blev inte alls länge för det blåste ju som vanligt.


Tänkte hinna tvätta lite innan jag åker till jobbet.
och tänk att vi är inne på den sista veckan i april
Det är helt galet

Ha en fin "mitt i veckan" dag!
Tjing Tjong

Hoppas min glossybox kommer idag :))







Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du kör på med träningen, förstår jag dig rätt om du upprepar och kör dem flera ggr under ett pass?! Dvs återupprepar joggningmomentet flera ggr Isf så ligge du låååångt före programmet ;-D KRAMIS

2012-04-25 kl. 11:46:10
Postat av: mickis

Hejsan!

Kul att du kikade in hos mig :-)



Vad härligt det ser ut med fika utomhus i solen :-)

Ha en riktigt fin dag & välkommen tillbaka :-)

Kram

2012-04-26 kl. 07:05:55
URL: http://mermickis.blogspot.com
Postat av: Susanne P

Det är så härligt när solen äntligen behagar titta fram.



Kul att du tittade in till mej. Du är välkommen tillbaks.

Ha nu en fin torsdag!

Kram

2012-04-26 kl. 13:55:41
URL: http://Www.susannep.blogspot.com
Postat av: Cissi

Vad skönt att lapa lite sol, här är det grått&regn och har varit sen igår em...

Hoppas på att det snart blir bättre väder, vååååååååår :D

2012-04-26 kl. 15:24:13
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Yes, han gör sina läxor ;)



Hoppas ni också får en mysig valborg och ha det så himla bra i London (jag åker dit den 5:de) :D



Kram!

2012-04-27 kl. 09:10:36
URL: http://cissileandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design