Hello måndag!!!

Uppe med tuppen
Kuckelikuuuuu!!!!
Oj vilka pratglada barn det var på fridits i morse full fart direkt.

Idag var vi på studiebesök med halva gruppen till räddningstjänsten i Hudik
hur bra som helst, underbart motttagande som vanligt
vi fick både krypa i röktält och åka brandbil och "gofika" förståss.
De är helt underbar där.
Barnen var stormförtjusta.



Hämtade ut mitt nya pass som skall användas om en vecka då jag åker iväg till denna härliga stad.

 
 
Javisst, det bär av till LONDON
Jag hälsar på min systerdotter och hennes härliga familj med man och 2 barn.
Gud så jag längtar.
Blir där en hel vecka.

Veckans första pass är avklarad(att komma iform), det gjorde jag direkt när jag kom hem från jobbet
Idag såg det ut såhär
RP=rask promenad J=jogging
RP 3 min, J 4 min (4 ggr), sen RP 3 min, J 2 min (3 ggr).
Sakta men säkert går det framåt minsann.
Här hittar ni bruden som inspirerar mig, idag har hon ett jäkla bra inlägg om detta med träning och mat och tänkandet...LÄS.....


Två kompisar som myser tillsammans.....
Flera är på gång :)

Tjing Tjong!





Kommentarer
Postat av: Cissi

Tjohoooo vad kul med London!

Tror jag?

Jag har aldrig varit där men snart så ;)



Trevlig resa!

2012-04-24 kl. 13:48:55
URL: http://cissileandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design