Jäklar vad det snöar!!!

Inte det bästa väderet....men det är ju såhär april kan vara
APRILVÄDER!

Iväg tidigt på jobbet i morse och när jag kommer fram och ska kliva ur bilen så går
LARMET i bilen.....
åhhh herregud vad det tjöt klockan 5 i 6 på morgonen, hela Harmånger vaknade väl!!!
GUD SÅ PINSAMT
och inte nog med et jag fick ju aldrig av det heller 4 ggr startade det igång
innan jag fick stopp på oljudet.
DET var morgon som hette duga det!!!

Badningen med alla härliga sexåringar gick bara fint idag igen
de är så otroliga "mina" fina elever.

Här hemma har jag börjat på en beställning av en Tilda docka, fattas lite tyg som jag måste skaffa.
Annars eldar jag och har det rätt lugnt här hemma idag!

Nyvirkade mamma får och hennes lilla lamm






Näe ta reda på lite tvätt kanske!
Tjing Tjong





Kommentarer
Postat av: ellinor

hej lolla!



vad kul att du gjorde inlägg hos mig;)) vilka fina får du visar me like.

jobbar du i förskoleklass? jag jobbar som förskolelärare i 1-5 grupp. roligt och omväxlande*ler. ja jag håller med snyggt namn hihi



kram ELLINOR

2012-04-18 kl. 09:02:11
URL: http://detvitapepparkakshuset.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design