Mitt i veckan....


Solen skiner och det gnistrar så vackert i snön!
Pass 2 vecka 3 avklarat, men shit idag gick det tungt, huvudet dunkade och benen kändes som bly....
Blääää
men nu är det gjort och bannemig blev jag inte piggare och huvudvärken gick över.
Lite besvärligt när det var halt och man spännde sig i varje steg.
Hemma igen blev det en proteinsmothie = mjölk + proteinpulver.


Nytt linne från Ellos har jag fått hem 99 kronor bara.

Har plockat fram symaskinen för att göra lite mössor innan det bär iväg på jobbet

In i shoppen och kolla..
beställ [email protected]

Tjong Tjong









Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hejja dig! Bra att du kom ut även om det var tungt, själv tog jag veckans första pass å det tog emot rejält å knäna ömmade, så nu får jag allt vila till helgen å försöka på nytt då.... KRAM

2012-04-18 kl. 15:42:45
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Vilka fina mössor du gjort du är verkligen superduktig :).



Massa kramar

2012-04-18 kl. 16:51:00
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design