mitt i veckan

Igår var det en super låååång dag på jobbet men, nu är det gjort
efter jobbet var vi till mamma som fyllde år där var det riktigt gott fika må ni tro!

Idag har jag bakat lite när jag kom hem, kolakakor och chokladrutor.
Har avklarat pass 2 för denna vecka när det gäller joggingen.
Nu hade jag inte tänkt göra nåt mer än bara lata mig i soffan denna dag.
smakprov av det nybakade blir det såklart ;)

Kolla vilka söta små rådjur jag hittade på "dollars" för ynka 10 kronor.

helt grymma

Köpte en fejk marrimekko på A & H för endast 49 kronor
Denna är turkos har en rosa sedan tidigare.
Ett fantastiskt pris.

Blir bra att fylla med påskgodis.


Lite annat smått fick också följa med hem i helgen


Nu ska jag fixa iordning äggen till mina älskade barnbarn.
OCH....
 i morgon gäller det att ladda för BLÅKULLA
NI HÄNGER VÄL ME!





Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: tackå s mycket! :D haha vad skoj ;)

2012-04-04 kl. 20:06:44
URL: http://hannalovisasol.se
Postat av: cecce

Så klart jag gör!:-)



Har du börjat jogga? Vad bra! Det är faktiskt ganska skönt när man väl kommer igång. Tro det eller ej:-)



Hoppas nu du får en lugn och fin påskhelg! Själv ska jag åka till Oskarshamn och fira påsken där. Nära blå jungfrun och allt:-)



Kramar

2012-04-04 kl. 22:32:39
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Kul med sånna affärer när man får mycket för pengarna :)



Jag önskar dig en trevlig påsk!



Kram

2012-04-05 kl. 09:56:28
URL: http://cissileandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design