Onsdag....

Ja då har vecka 2 att komma i form startat
Fixade veckans första pass i morse. Det program jag följer är iform
Men eftersom jag promenerar längre än vad som behövs i programmet så börjar jag alltid att köra passet
 dvs. varavar rask promenad med jogging.
Sedan promenerar jag i rask takt resten av tiden.
Hoppas verkligen att jag lyckas med detta.
Det jobbigaste är ju att komma iväg men sen så är det inte alls betungande än så länge :)

Har förgyllt köksfönstret med nya pelargonier i en underbart stark rosa färg.

Nu ska jag ladda Tassimon med en kopp cappuchino och ta fram virkningen.
Har en jäkla huvudvärk som jag hoppas försvinner snart (mhj av Alvedon)tror det är det dystra väderet som orsakat den.
Nu vill jag ha sol sol sol och värme.....
Tror jag ska kolla på filmen "Simon och ekarna"
Någon som sett den?
Blir tidigt isäng eftersom det är tidig morgon på jobbet, vid 6 dyker det upp några pigga pojkar!!
Ha en nice kväll





Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad duktig du är!



Jag skulle också behöva komma igång (har aldrig gjort det) men hittar inte "orken", den finns bara i tanken....Blä!



Kram

2012-04-13 kl. 07:49:11
URL: http://cissileandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design