Solig söndag....

Söndagen blev solig och rolig på alla sätt och vis!
Tidigt på morgonen dök John med sin familj upp.
Vi fikade lite frukost och sedan gick vi ut Wilton ÄLSKAR att vara ute och traska på.
Strax därpå kom Linn och Robert, de skulle tvätta bilen
En liten stund senare dök Larssa, Helena och deras två barn upp
och vilka kom inte lite senare på dagen om inte Anna, Edvin,Johanna och Matilda.
Fulla stugan blev det minsann
Men vi var ute mest hela tiden, mat,fika och glass
Så otroligt kul att vi träffades allihopa.....

Lite bilder


"Nuppan" = Linn och Cathrine gjorde några  armband.


Tack alla för en toppen trevlig dag tillsammans!!!!

Ja idag måndag var det tidig morgon på jobbet.
Efter jobbet åkte mamma, jag och Dixon till stugan , vi klippte bort nyponhäcken och några andra stora rosen buskar, höll på bli galen på alla vassa taggar som fastnade i ALLT.
men nu blev det snyggt och fint där.

Hemma igen bytte jag kläder och körde pass 1 på vecka 3
Det är väl nu snart som det hela skall ha blivit en vana, eller?
Jo så är det nog, trots att jag var rätt trött efter jobbet i stugan så var det inga problem att ge sig iväg ut när vi kom hem.
Men helt klart går det mycket lättare nu,benen vill liksom springa av sig själva tillochmed nu när man är ute och promenerar.
Perfekt att varava jogging med rask promenad och öka det hela succesivt, man ska alltså INTE gå ut för hårt.

Men nu känns det som om kudden bara skriker efter mig!!!!
Tidigt i säng = tidig morgon igen i morgon.
Och jag får inte glömma att packa badväskan, dax för bad med 6 åringarna i morgon igen :)






Kommentarer
Postat av: cecce

Vad härligt det ser ut! Måste kännas bra när familj och vänner samlas oplanerat sådär. De trivs med/hos dig. Det är klart:-)

Allt blir dessutom så mycket lättare när våren och solen kommer!

Hoppas du får en bra tisdag nu!!



Kramar

2012-04-17 kl. 06:20:59
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad mysig dag!



Fick hade också sol på söndagen, vilket betyder att (den förbannande) snön som kom i lördags försvann :D

2012-04-17 kl. 07:42:08
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så mysigt du har haft det med nära å kära <3 Å ja, visst är det bra upplägg på programmet, i like it! MEN har nu jätte problem med knäna så jag får se om jag ens kommer ut på veckans pass :-( Ska vila i dag tänkte jag iaf... KRAM och jogga på! :-D

2012-04-17 kl. 08:02:09
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design