söndag 22 april

Då var det gjort!


Smidigt att göra det på nätet....

Tidig jogging/promenad i morse, blev ett extra pass denna vecka också = Nöjd

Idag har jag varit ute och grejjat lite klippt bort en massa sly och småbuskar runt tomten.
Ganska skönt ute.
Sedan åkte Anna, Edvin, Amadeuz och jag in till skateparken i Hudik
men där var det kallt som vanligt usch vad jag blev frusen, men grabbarna hade kul som vanligt.

Nu har jag nyss kommit hem från ett 3 - års kalas
GRATTIS ADRIAN!
Och som vanligt helt underbart ljuvligt fika hos Annika som är så otroligt duktig att baka!
Så för mig som älskar fikabröd var det en fröjd att komma dit.

Nu eldas det i kaminen, och jag suger det sista ur denna helg!





Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja ja har lagt min på lådan då jag gjort lite avdarg osv. Men nu är den bortgjord. Å duktig du är som kör på extrapass tom!!!

Detta är en peppande träningsform, och nu har jag ju lite väl många bonuskilon så det är väl därför jag så snart märker resultat, du är ju så vältränad så du tappar kanske inte kg i samma takt, men blir "fit" i din redan fina kropp <3 KRAM

2012-04-23 kl. 15:09:02
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design