hallloj !!!

Skolstart idag
Nya härliga förskoleklassare, pigga, nyfikna, glada och så pirriga
Skönt när eleverna kommer och skolan drar igång!
Vi är ju ihelt nya lokaler nu så det känns lite konstigt.
Men bra är det
 
Här har det varit fullt upp
Men jag har faktiskt varit på en "minisemester"
Anna, Edvin, Amadeuz och jag har varit på en kryssning med "Birka Paradise"
Det var verkligen toppen och kanonväder hade vi så vi kunde sitta ute på däck hela dagen.
Allt till kanonpris, betalade bara för frukost
 
I lördags firade mamma och pappa guldbröllop
så vi firade med tre rätters på restaurang Måsen i Stocka
ca:37 personer
barn, barnbarn och barnbarns barn
Verkligen trevligt
Tänka att leva tillsammans i 50 år, det är ju helt fantastiskt det
 
Är lite ovant att börja jobba igen efter semestern känner jag
TRÖTT TRÖTT




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja att man varit tillsammans i 50 år är sannerligen värt att firas <3 Trist att höra om din höft, så till att snabbt komma till sjukgymnast så du inte drar på dig mer ont :-/ Lämnar massor med kramar <3

2012-08-21 kl. 07:36:31
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Helene

Va mysigt med kryssning = ))
Ha en fin tisdag.
Kram Helene.

2012-08-21 kl. 10:25:03
URL: http://helenesdagbok.blogg.se
Postat av: cecce

Så mycket trevligheter du varit iväg på!!
Härligt att få börja med pigga barn. Önskar det var så på mitt jobb med:-) Själv försov jag mig i morse...gäsp, vad trött jag är. Redan:-)
Terminen har liksom bara börjat! Suck...

Kram cecce

2012-08-21 kl. 21:14:49
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design