Mitt i veckan dagen!

Igår var elektrikern hit och kopplade på el till vår nya inglasade altan
Se så mysigt det blev med belysningen
KANON NÖJD
Tusen tack Sten för hjälpen
 
Idag grattade vi David som nyss fyllt 5 år(min systerdotters barn) , passade på när han var här hemma från London
Här åker han karusell på Furuvik
 
Var till Bergsjö och köpte lite garn som fattades till min tröja och dök på detta häääärliga bomullsgarn på rea
kunde INTE hålla mig såklart ;)
Vet precis vad det ska bli också, kliar i fingrarna att få sätta igång!
 
Idag lyser solen igen men kallt i luften
får se vad det blir av denna dag, Markus och jag har äntligen en ledig dag tillsammans!
Oj just ja! Jag ska ju till frissan och sätta om håret ikväll
spännande!
 
Ha en finfin dag
Tjing Tong
 
 




Kommentarer
Postat av: Cattis

Kanonfint! Tänk till vintern vad fint uterummet ska lusa upp mörkret! :) kram!

2012-08-08 kl. 10:33:18
URL: http://Cattisshop.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design