En helt ok måndag.....

Toppen skön utedag på skolan.
Lite kallt på morgonen men....kläder efter väder!
Det blev både skridskor och skidåkning

Vackra krispiga grenar såg vi när vi gick efter scoterspåret, några elever och jag.
Man får fina pratstunder sånahär dagar när man är ute med eleverna.


Hemma igen tog Dixon och jag en rask långpromenad,men gud så halt och isigt det var
tur att det finns broddar.

Sen kom symaskinen fram och jag gjorde några mössor av det nya tyget.

Fräscha och fina
Vill ni beställa, bara att mejla!
[email protected]

Lyssnade klart på ljudboken under promenaden
jäklar vad bra den var.
Askungar

Känner att jag "bara" måste tipsa om dessa böcker som är så otroligt , fantastiskt bra att jag önskade att jag inte hade läst dem!
Svinhugg  Svartvintern  Spinnsidan
Ni MÅSTE bara läsa dem
Den handlar om två underbara kvinnor som är så olika, men trivs så bra ihop.
de är så otroligt roliga, spännande och dråpliga.
Man vill bara läsa och läsa och läsa....

Näää
Nu ska här fikas lite :)






Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilka fina grenar du fångat på bild, naturen är verkligen vacker denna tid på året! Å mössorna, får ta å mäta bogges huvud å återkomma, för han har nog vuxit om sin syster i huvudomfång tror jag allt... :-D KRAMIS

2012-02-28 kl. 08:13:02
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Cissi

Askungar är riktigt riktigt bra, dom andra har jag inte läst.



Vilket väder det var i helgen, som vår och imorse var det vinterland igen suck



Kram

2012-02-28 kl. 12:11:24
URL: http://cissileandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design