Ojoj så gott...

Proppmätt på godaste kringlan forever...


Det går bara inte sluta äta....
Tack Linn
receptet kommer bara jag får det av henne.

När Evelina var hit i lördags fick jag också en lite försenad present
nämnligen detta spännande kort.

Kan ni tänka er att jag längtar tills jag styr kosan mot London och hälsar på dem.
Det blir nog på vårkanten om inte tidigare....hmhm
vi får se.
tusen tack !!!

Wow vilket väder det varit idag!!!
Jag har haft sån tur att jag fått vara ute flera timmar(härligt jobb)
Först var jag rastvakt och sedan åkte jag skidor med treorna(Det var helt underbart i skidspåret och de var så duktiga att åka skidor).
  Direkt när jag kom hem tog jag en lång promenad med Dixon

Nu kan det tänkas att vi kikar klart på de avsnitt vi har kvar av SoA
superduper spännande nu.
 





Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken spännande present, jag hade bokat resa bums fniss -å wow vilken kringala, hade jag itne tackat nej till! KRAM <3

2012-02-14 kl. 08:10:26
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design