Vårlökar.....

Skönt med fredag!
Men tänk vad en vecka går otroligt fort och ändå hinner det hända så mycket.

Bakade Linns stora festkringlor igår och det gick inge vidare , de blev platta och fula och inte särskilt goda heller
så det var ju inte så kul!
Men skulle tro att de går åt ändå, när man ställer fram de på fikabordet ;)

Här hemma har jag försökt locka fram våren lite med små vårlökar



Just nu har de slagit ut och är jättefina.

Dessutom har jag planterat lite små fina pelargon skott

Dessa ska bli vita
ska nog köpa lite flera små plantor bara jag kommer in till stan
Jag tycker att pelargoner är helt underbara sommarblommor både ute och inne.

Ja, dax att göra sig iordning för en fredag på jobbet då
det blir "filmfredag" med popcorn på fritids!





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design