Ha ha... i brist på annat....

Tänkte göra en 30 dagars lista som jag sett många på bloggen gjort.

Dag 1 - Min favoritserie
Dag 2 - Min dag
Dag 3 - Dagens klädval
Dag 4 - En låt med många minnen
Dag 5 - Något jag vill ha
Dag 6 - Det här språket vill jag tala flytande
Dag 7 - Dåliga vanor
Dag 8 - Bloggfavoriter
Dag 9 - Mina favoritskor
Dag 10 - En bild på min handstil
Dag 11 - Min bästa vän
Dag 12 - Det här får mig att gråta
Dag 13 - En person som alltid gör mig glad
Dag 14 - I min handväska
Dag 15 - Bästa resan
Dag 16 - Det här får mig att skratta
Dag 17 - Det här gör jag aldrig om
Dag 18 - Bästa filmen
Dag 19 - Här bor jag
Dag 20 -   5 saker jag blir irriterad över tycker är konstigt
Dag 21 - Så här kommer jag att vara som gammal
Dag 22 - Mitt favoritställe ute
Dag 23 - mitt favoritställe inne
Dag 24 - Någon jag vill träffa just nu
Dag 25 - 5 saker jag ska ha gjort innan jag dör
Dag 26 - Min profilpild på Facebook
Dag 27 - 5 sanningar om mig
Dag 28 - bästa bok jag läst
Dag 29 - Mitt favoritplagg
Dag 30 - Mitt drömjobb

Är det flera som vill hänga på så skulle det vara kul!!!





Kommentarer
Postat av: Vida

Skulle vara lite kul.. och säkert lite utmanande.. kanske hakar på när jag är hemma från Thailand igen. Åker snart dit och då vill jag vara ledig..

Kramen

2012-01-29 kl. 21:03:37
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design