Hej!

Jag tror att kaffemaskinen Tassimo är den apparat som används flitigast av mig här hemma.
Hur klarade jag mig utan den förut
nja kanske vattenkokaren används oftare förståss !

Idag blev det en lång dag på jobbet, eftersom jag hade en utbildning/föreläsning på eftermiddagen.
Hemma igen blev det byte av kläder till mysiag "one piece"
och till middag blev det en portion gröt
Spännande va!
En annan spännande sak är att enter knappen på tangentbordet har blivit galen.
Får ta i riktigt hårt för att den ska funka.

Tisdag,
det betyder
ansiktsvård med Galvansik Spa 

Två dagar i veckan kör jag med denna maskin/manik.
Rengör ordentligt på djupet och ger huden ordentligt med fukt.

Galvanic Spa arbetar med med två olika gelér, en negativ och en positiv.

Den negativt laddade vita gelén rensar på djupet och drar ut orenheter ur huden. 
Den positivt laddade blå gelén för in nyttig näring på djupet i huden.
Den behandlande gelen innehåller ageLOC, en världsunik patenterad ingrediensblandning, vilket minskar attacker från fria radikaler i huden och bidrar på så sätt till att sakta ner ålderstecken där de uppstår.

(Jag tror faktiskt jag såg en av Holywood-fruarna i tv sitta med en sån här manick och stryka sig själv i ansiktet - i bilen…! Kanske inte rätta stället att göra ansiktbehandling på va…?!)

PERNILLA WAHLGRENMI RIDELL  ▪ CHARLOTTE PERELLI ▪  CHRISTINA SCHOLLIN  ▪





Kommentarer
Postat av: cecce

Var köper man en sådan manick? Är den bra??



Kramar

2012-01-24 kl. 21:39:38
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design