hello!!!


Tulpaner ger väl en hopp att våren kommer så småningom!


Dessa fina blommor stod på bänken i fredags när jag kom hem
en rosa krispig bukett


Tack Markus!

Här ska det sista av julen bort i helgen
nya gardiner ska upp och alla stakar/stjärnor i fönstren ska bort
och
Julgranen förståss ;)

Den nya designen är på gång....
underbart fin rosa-pastellig-söt-romantisk......
Det är INTE jag som jobbar med den, utan en duktig tjej.

Nä till gardinerna nu!
skulle ha varit kul att haft lite nya att sätta upp men, men de gamla får duga.





Kommentarer
Postat av: Cissi

Tulpaner är så fina och påminner en om att snart är det vår igen ;)

2012-01-23 kl. 12:22:25
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Vida

Vad snyggt du gjort på bloggen! Å älskar tulpaner, de brukar sälja 50 st för 100 kr i huddinge centrum (vilket ligger nära mitt jobb) och då brukar jag frossa i några veckor...



Kramen

2012-01-23 kl. 18:21:59
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design