Glossybox...

Så himla kul att öppna pstlådan och kika ner och se detta underbara paket
lika spännande varje gång!
En riktigt spännade grejj var ett sortspuder som man ska blanda i sin dagcreme för att boosta huden extra
ska bli riktigt kul att pröva.
 
Kunde inte hålla mig från att köpa denna Loka med en ny smak
jordgubbar och lakrits
Hmhm tror inte jag köper den nån mer gång, föll inte mig i smakken!
Ny tidning fick också följa med hem
blir kvällens läsning.
 
Har börjat lyssnat på en ny ljudbok
Den sista akten
Den är så rysligt bra!!!!
Det här är Mari Jungstedts tionde kriminalroman om poliserna Anders Knutas och Karin Jacobsson, journalisten Johan Berg, och alla dom andra på Gotland.
 




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jag läste ut sista akten i går kväll, helt ok bok även om de nvar lite väl förutsägbar tycker jag... Här avverkas sista semesterdagen i dag, kännns lite si å så, vardagen är bra för träningsrutiner, och så får jag ju snart ledigt igen då det är älgjakt så jag ska eg inte klaga... KRAMAR

2012-08-03 kl. 08:03:31
URL: http://lurans.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design