Morning!

Hemma efter en promenad i skogen med Dixon
Tyst tyst i huset
Ser ut som det blir regn och kanske åska idag
Inge kul när man är ledig, men då får man göra lite "nytta" istället, eller inte
Badrummet behöver städas vet jag.
 
Igår var det en helt underbar sommardag och kväll.
Vi hade 21 grader i poolen.
 
Har äntligen köpt en växt som jag varit sugen på att köpa ett tag
Nu finns de på Plantagen till riktigt bra pris
199 kr har kostat 499 kr
blir perefkt i uterummet
 
Här ute doftar det underbart gott av nyslaget hö just nu (barndomsminnenerna kommer från min uppväxt på en bondgård) .Det är min bror dom håller på ta in höet
hoppas han hinner få in.det innan regnet kommer.
 
Känner mig lite rastlös, tror det är för att jag inte har någon virkning/stickning på gång
måste nog leta rätt på nåt projekt.
Jag tillochmed löste korsord igår kväll, som jag ytterst sällan gör annars.
 
Ha en fin lördag !




Kommentarer
Postat av: Helene

Vilken fin växt !!
Ha en toppen-fin helg.
Kram Helene.

2012-07-07 kl. 16:20:44
URL: http://helenesdagbok.blogg.se
Postat av: Sus

Någon gång ska jag också ha ett apelsintreäd/citron...?
Lite rastlöshet har nog styrt mej också de senaste dagarna, men jag har fått mycket gjort :)))

Ha det gott och slappa på...det ska jag snart gör också!

Kraaaaaam
Susan

2012-07-07 kl. 16:47:29
URL: http://blomtoken.blogg.se
Postat av: carina

Här har man fått tillbringat många dagar, ute i solen och värmen :)
Har blivit så varmt i mellanåt, att man måste gått in och svalkat sig!
Ha en fin kväll!
Kramen♥

2012-07-07 kl. 19:27:28
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design