Tapeter

Tapetseringen är på gång nu
Men såklart när vi skulle börja så hittade vi inte tapetverktygen,
så det blev till att köpa nya.
Tapeten kommer från Rusta
Vit botten med silvriga hundkex
Ljus fräsch och jättefin!
Såklart räckte inte de rullar vi köpt, så Markus fick åka på Rusta igår kväll och köpa 2 rullar till.
Ikväll sätter vi nog igång med fototapeten.
Har nästan bestämt golv också, blir nog mörkgrått skiffer
typ detta
Laminatgolv 8mm, AC4/32, click, 2,05m2/pkt (23857)
Sen ska det listas rund alla fönster och öppningar
och lite mera småpyssel innan det är klart
Mycket mera jobb än vad man tror när man sätter igång.
Tur att Markus är så duktig att han fixar det mesta själv!!!!
 
 




Kommentarer
Postat av: ellinor

hallå lolla!

vad fint det blir, snygg tapet:)
är det ett nytt uterum ni fixar i?

ha en skön torsdag;))
kramar ELLINOR

2012-07-05 kl. 13:19:43
URL: http://detvitapepparkakshuset.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hallå Lolla såg du att man kunde köpa en till glossybox av juli ? Tänkte höra med dig om du kan beställa en till mig då väljer du skicka till annan adress :)

så för jag över 139 kr till dig hoppas att det funka :)

Min adress

Jessica simm
Bjästaacken 1a
89330 bjästa


Njut sommaren för det gör vi :)

Du kan ju maila mig på [email protected]

Svar: Halloj ska genast försöka fixa det till dig mejlar tillbaka sedan!kram kram
None None

2012-07-05 kl. 22:42:02
Postat av: Sus

Alltid Absolut ALLTID mera jobb än vad som tänkt.
Jättefin tapet, den skulle jag också gärna haft!

Lycka till & Kraaam

2012-07-05 kl. 23:22:01
URL: http://blomtoken.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design