Regn....

Hoppas det regnar ifrån sig ikväll så vi får solen tillbaka
Ikväll blev det en springtur i regnet, men det var bara skönt tyckte jag.
 
Hämtade Edvin som kom med buss från sitt fri idrottsläger (dagläger)som han varit på
Kom med en sån fin medalj runt halsen
Brons i längdhopp
Lägret är i 3 dagar så i morgonbitti skjutsar jag honom till bussen igen.
Toppen att vara ute och ha kul och träffa en massa kompisar när man har lov.
 
 Smårosorna har slagit ut på rosenbusken.
 
Gamla buskar från mormor/farmors tid
 
På fritids har vi gjort halsband/armband av alla de slag idag
De är så kreativa barnen/ungdomarna
Kolla vilka fina
Och äntligen har jag beställt nageltid
Torsdag är det dax att fixa naglarna, ska bli såååå skönt!
Interessant va!!!! hahaha...
 
Näe nu tror jag sniffe vill in och ha lite morot och sallad
och jag en kopp te.
 
 




Kommentarer
Postat av: Cissi

Perfekt med läger! Jag tycker annars det är ganska svårt att hitta på något jämt på sommaren med barnen då "alla" är bortresta.

sv: Klänningen är från HM :)

2012-06-27 kl. 07:14:14
URL: http://cissileandersson.blogg.se
Postat av: Sus

Vilket fina sommarinlägg!
Idrottsläger och sommarpyssel på fritids :)
Jag som tidigare jobbat på fritids varje sommar i 16 år fick lite (mycket liten;) längtan..he hee.
Jag går och suuuger på det där med att göra vid naglarna...har man väl börjat så är man väl fast sen, eller??
Vad kostar det?

Ha det fortsatt gott i sommaren!

Kraaaam

2012-06-27 kl. 14:05:03
URL: http://blomtoken.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åh fototapeten är läcker, ska bli sko jatt se den på palts sen! Å duktig du är med löpningen, kände att jag höll p åtappa geisten, så i dag fick jag tumme nur å crossade 40 min för att udnerhålla kondisen tills vristen mår bra, å det var så skoj å skön träning :-D KRAMAR

2012-06-28 kl. 10:22:29
URL: http://lurans.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design