smått och gott...hos mig

Oj vilken storm vi fått nu på kvällningen
Motvind och regn under springturen (idag gick det tungt) men det är bara att ligga i.



Det blev skurat på bron i helgen, trots kylan.


Inglasningen av altanen går framåt

Markus är så himla duktig på att göra allt!
I morgon hämtar han glasrutorna.
Nu spanar vi på tapeter, har hittat en jätte, jättefin foto tapet
men den är lite för liten för väggen så vi vet inte riktigt hur vi ska få till det.
Men det ska bara gå på nåt sätt
JAG VILL BARA HA DENNA

Idag slutade en kär och omtyckt arbetskamrat
kommer verkligen att sakna henne
hela arbetslaget fick varsin söt liten ängel som minne...


Nu är det bara att ladda för en ny arbetsdag!





Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Du är jätte duktig med dina löpturer, har långt innan jag avverkar 5km i samma takt som dig ;-D Men största vinnsten är som sagt att ma nfått kondis och viljan att träna igen, gör gott för kropp å själ <3 Så fortsätt gäran skriv att du varit ute på dian rundor så att jag får lite pepp och inspiration att göra det jag med <3

Å så fint det blri med er altan, vi ska ju också bygga, men väntar på att snickaren ska ha tid, men oroar mig inte, han är superduktig, brädfodrade ju hela vårt hus på 10-11 dagar så en altan fixar han i ett nafs hoppas jag ;-d KRAM KRAM

2012-06-19 kl. 20:28:40
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja visst är jackan läcker?!?! Riktigt Lolla och Luran rosa, har nog aldrig haft något så rosa förr, men det bästa av allt är att den är gyyymt skön på då man tränar!

Köpte den på vår lokala sporaffär som inte hör till någon kedja, den var nedsatt till 349 kr så då var jag liksom tvungen att slå till ;-D KRAM <3

2012-06-20 kl. 17:07:46
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sussi

Usch ja, det blev riktigt ruskväder på kvällskvisten. Nu vill man ha fram sommarvärmen. Förhoppningsvis kommer den till midsommar ..



Så fint du har det på altan/bron..



Trevlig midsommar

2012-06-20 kl. 20:48:20
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design