Student....

Hemkommen från springrundan och regnet hänger i luften....
Ingen sol idag heller :(

Men de lediga sommarlovs barnen njuter ändå av lååånga sovmornar och inget kvälls tjaj om att gå isäng i tid.
DET är sommarlov det!

Vi har varit och uppvaktat en student på fredagen
Vårat kusinbarn Malin
Vacker som en dag
där bjöds det på
God mat som passade kräsna mig alldeles UTMÄRKT!


Igår gick gräsklipparen varm igen(herregud vad gräset gillar detta väder).
Var ner på IP och kollade på "Åvallslyran" en sväng
Anna hade fixat ihop ett brännbollslag som var med.
Men usch så kallt det var.

Hämtade två killar lite senare på kvällen som  sovit här inatt

Tänkte jag skulle skura på bron och göra lite sommar där
men vette tusan om man pallar det i detta väder
Tjocktröja och långbrallor på!

Ha en trevlig, skön,lustfylld,lugn,härlig
SÖNDAG!





Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så duktig du är med dina springrundor, är rädd att jag tappar allt... har inte kunnat springa på en vecka nu å det är så ledsamt. Är dödligt rädd att tappa inpirationen nu när jag äntligen fått den... Men känner jag så här är det kanske ingen fara, då jag längtar ut ;-D Så söta grytlappar!!! Här har vi kommit hem från ett dop med alldeles för mycket godsaker, så jag borde ta en cykeltur iaf ;-D KRAM

2012-06-17 kl. 15:42:03
URL: http://lurans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design