Chailatte....

Igår var vi (Anna och jag) till Sundsvall och hälsade på John med familj....
Vi blev bjudna på godgod mat(smördegsinbakad fläskfilé,qoorn och potatiskroketter med underbart god sås)
Du är duktig på att laga mat du Cathrine!
Så kul att träffa lillgubben Wilton förståss.

Edvin och hans kompis var på skateparken i Sundsvall och skatade och cyklade.
 

Hämtade hem godats chailatte pulvret som Cattis köpt på Barista i sundsvall.
Testade det ikväll och det smakade ljuvligt.

Så nu kan man njuta av en äkta Chai här hemma också ...nice....
Dessutom hade Cattis köpt te med smak av mina två favoriter Jordgubb och fläder
mmmmm...så gott
Tusen Tack snälla snälla du!


Måndagen har varit likt alla andra måndagar, förutom förra då förståss när pappa fick ta ambulans in på sjukan.
Men nu verkar de äntligen vara på bättringen både mor och far.
 
Näe dax att fixa lite innan det är sovtajm!!!





Kommentarer
Postat av: Melissa - I´m not what you expected!

Önskar dig en solig varm dag som här. Imorgon lovar dom 15+ men tror de när jag ser de :D

Hoppas allt flyter på för dig

2012-03-20 kl. 14:49:25
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: cecce

Har aldrig smakat chailatte men mina kollegor pratar om hur gott det är så jag får väl testa:-)!

Så skönt att din pappa är på bättringsvägen. Man vill ju ha dem friska och krya så länge det går.

Hoppas du haft en fin tisdag. Har faktiskt varit lite kallt här med. Fick ta vinterkappan ovanpå jeansjackan till slut. men snart så...:-)



Kramar

2012-03-20 kl. 21:27:16
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa

Määää samma lika chai som vi alla här dricker håller med absolut favorit :).



Hoppas att du får en k anon helg med kanon väder :)

2012-03-23 kl. 20:09:22
URL: http://bambii.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design