måndag igen....5 mars

Ja då var det måndag igen
och
Sportlovs vecka!!
Så skönt, trots att man jobbar.

Dixon och jag tog en liten utflykt i fin vädret när jag kom hem från jobbet.

Man behöver inte gå långt när man har skogen runt husknuten :)

I helgen har vi haft besök av John med familj
så kul
Wilton var det full fart på, här är vi ute och går på skaren.

Idag börjar han sin inskoning på förskolan.
Tänk vad tiden går.


I kväll får vi fika nybakade bullar här hemma.
Jag har nyligen tagit ut den sista plåten
Så det doftar himmelskt
Tror minsann jag åker ner med en påse till mamma och pappa







Kommentarer
Postat av: Nuppan

Åh vad mysigt med en liten utflykt! Skulle va kul å åka ut till stugan nån helg när det är fint väder... Vilka röda å busiga små kinder Wilton hade :) Bullarna ser himelskt goda ut! Mommo & Mossa blev nog glada kan jag tro. Massa Kramar!

2012-03-05 kl. 19:21:03
Postat av: cecce

Wow! De bullarna ser inte dåliga ut!! Smask!

Så ni har fortfarande snö? Kan ju vara mysigt nu när ni har sportlov! Synd om dig som måste jobba bara. Kanske får du lite ledigt till påsk? Den kommer ju ganska snart!



Kramar

2012-03-05 kl. 19:56:58
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ser ljuvligt ut, både bullar å utevistelse! Tänk att W nu ska skolas in, tiden rusar fram... Det var det jag kände i dag så jag tog ledigt för att ha sportlov med Bogge, han är snart stor å jag vill inte se tillbaka att jag inte unnade mig att vara med honom och Luran då jag kunde då de är små!!! KRAM <3

2012-03-06 kl. 08:09:26
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Cissi

Mysigt och ni ser ut att ha massa snö kvar?

Vi har inte mycket kvar :D



London ska bli kul, har aldrig varit där och inte heller i Rom som det blir första ;)



Kram!

2012-03-06 kl. 09:17:25
URL: http://cissileandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design