torsdag 21mars



Gott gott att fylla koppen med är detta fläder/jordgubbs te
och doften är om ännu godare ska ni veta....

I morse blev det en uppfriskande pw i det sköna vårvädret, inte alls mycket is kvar på vägarna här nu, så skönt att slippa halka omkring när man är ute och promenerar.
En trevlig eftermiddag på fritids, skateboarden kom fram och vi spopade undan en massa grus från asfalten.
Var in på ungdomsgården en sväng och kollade innan jag for hem från jobbet.
Full rulle med en massa trevliga ungdomar/barn.



Imorgon bär det av på kalas, för då fyller min son John år(hela 30 år minsann)helt otroligt....tyckte inte det var längesedan han låg i vagnen och sov middag i ur och skur.
Men tiden går bara snabbare och snabbare.
Har bakat en mazarinkaka som jag ska ta med.


Några av mina fina burkar, som det börjar på bli rätt många av här hemma nu ;)
Te burken i mitten är en favorit, de stora burkarna med socker och flingor på är tillverkade av en jätteduktig keramiker som bor här i byn, har en med vetemjöl också men locket har gått sönder till den (ska betälla ett nytt).

Nu blir det en stund i soffan med virkningen innan jag går isäng.













Kommentarer
Postat av: Cattis

Ska bli så kul med kalas idag! :D han vart grattad ordentligt nu på morgonen också med kramar och frukostbricka i soffan med ljus och serpentiner! :) syns sedan! Kram!

2012-03-22 kl. 06:25:43
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag dricker mycket kaffe om dagarna men ibland på kvällarna tar jag gärna en kopp te, det finns så många olika smaker :)



Här har dom sopat gatorna, då är det verkligen vår!



Kram

2012-03-22 kl. 08:34:33
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Cissi

sv: Vad kul att du uppskattar mina tips (och ej tips) ;)

2012-03-22 kl. 12:09:48
URL: http://cissileandersson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design