torsdag....

Idag direkt efter jobbet tog Anna och jag oss en snabb power walk runt sjöarna
jag var bara hem och hämtade dixon och bytte kläder.
skönt men jag fick så himla ont i benhinnorna, DET var däremot inget vidare skönt alls.
Hemma igen blev det lite mat, omelett, halloumi och rå blomkål.

Sedan åkte jag ner till min mamma ( som är rejät febrig och hostig) en stund,hon är ensam eftersom  pappa han ligger på sjukhuset men kommer troligtvis hem i morgon..,
Denna jäkla influensa (virus och skit....).
men men hoppas de får var friska nu sedan.

Fick hem dessa kläder från Blingo igår.




Nu blir det lite nagelvård innan det är sängdax
och i morgon......är det....







Kommentarer
Postat av: Cattis

Usch då att dom inte få bli friska någon gång.. Hälsa så mycket när du pratar med dom!



Men vilka himla fina kläder!!! Ojoj..

2012-03-16 kl. 06:24:56
URL: http://cattisenwiklund.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

Designed by xoxonicole

RSS 2.0
Beställ design